



Regulamin sklepu
1. POSTANOWIENIA OGÓLNE
1.1. Sklep internetowy, znajdujący się na stronie internetowej pod adresem www.aspokorner.pl umożliwia dokonywanie zakupów za pośrednictwem Internetu.
1.2. Sklep www.aspokorner.pl jest prowadzony przez firmę:
ASPO-KORNER
67-200 Głogów
ul. Dębowa 6
NIP 693 122 89 90
Regon: 020585427
Sklep, biuro i magazyn
ul. Spadzista 11, 67-200 Głogów
tel/fax: 76 835 30 17
e-mail: biuro@aspokorner.pl
1.3. Wszystkie ceny podane na stronie sklepu są cenami brutto (zawierają podatek VAT). Sklep Aspo-Korner dla Stałych Klientów może ustalić inne ceny. Sprzedaż uznaje się za dokonaną w momencie jej pisemnego (przy pomocy e-mail) potwierdzenia przez pracownika Sklepu.
1.4. Regulamin określa zasady zakupów w sklepie. Złożenie zamówienia jest równoznaczne ze zgodą na wszystkie postanowienia i informacje zawarte w regulaminie.
2. ZAMÓWIENIE TOWARU
2.1. Podczas dokonywania zamówienia Klient jest zobowiązany do podania prawidłowych danych osobowych: imienia i nazwiska/nazwy firmy, dokładnego adresu do umieszczenia na fakturze, adresu dostawy, adresu e-mail/telefonu kontaktowego.
Dane przetwarzane są zgodnie z treścią Ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych. (t.j. Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926) i służą wyłącznie potrzebom związanym z prawidłowym przebiegiem transakcji.
2.2. Warunkiem realizacji zamówienia jest prawidłowe wypełnienie formularza, a następnie potwierdzenie go przez Klienta. Zamówienie, które nie zostanie potwierdzone w ciągu 7 dni od jego złożenia, zostanie anulowane. Za potwierdzenie zakupu uznajemy potwierdzenie dokonania zapłaty, bądź, przy wybraniu innej formy płatności, potwierdzenie wyboru telefonicznie lub mailowo.
Zamawiający może wprowadzić ewentualne korekty do zamówienia tylko przed jego zatwierdzeniem i wysłaniem. Każde następne zamówienie złożone na odrębnym formularzu zamówień traktowane będzie jako osobne zamówienie. Koszty dostawy kilku zamówień mogą zostać połączone.
2.3. Zastrzegamy sobie prawo odmowy realizacji zamówienia Klienta, który nie podał wszystkich wymaganych danych lub podane dane budzą wątpliwości co do ich poprawności.
3. DOSTAWA I PŁATNOŚĆ
3.1. Zamówiony towar dostarczamy za pomocą Kuriera DPD.
3.2. Szczegółowe informacje dotyczące kosztów wysyłki znajdują się w zakładce "Czas i koszty dostawy" w Płatnościach i dostawie.
3.3. Szczegółowe informacje dotyczące czasu dostawy przesyłki znajdują się w zakładce "Czas i koszty dostawy" w Płatnościach i dostawie.
3.4. Wszelkie informacje nt. realizacji zamówienia można uzyskać kontaktując się telefonicznie pod numerem telefonu: 76 835 30 17. W przypadku, gdy czas realizacji przedłużałby się znacząco, kontaktujemy się z Klientem, aby ponownie uzgodnić warunki dostawy.
3.5. Dostępne formy płatności i wysyłek opisane są szczegółowo w "Formy płatności" w Płatnościach i dostawie.
4. ZWROTY I ODSTĄPIENIE OD UMOWY
4.1. Mają Państwo prawo odstąpić od niniejszej umowy w terminie 14 dni bez podania jakiejkolwiek przyczyny. Termin do odstąpienia od umowy wygasa po upływie 14 dni od dnia, w którym weszli Państwo w posiadanie produktu lub w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez Państwa weszła w posiadanie produktu.
4.2. Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, muszą Państwo poinformować:
ASPO-KORNER
ul. Spadzista 11, 67-200 Głogów
tel/fax: 76 835 30 17
e-mail: biuro@aspokorner.pl
o swojej decyzji o odstąpieniu od niniejszej umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia (na przykład pismo wysłane pocztą, faksem lub pocztą elektroniczną). Mogą państwo skorzystać z wzoru formularza odstąpienia od umowy.
4.3. Aby zachować termin do odstąpienia od umowy, wystarczy, aby wysłali Państwo informację dotyczącą wykonania przysługującego Państwu prawa odstąpienia od umowy przed upływem terminu do odstąpienia od umowy.
4.4. Skutki odstąpienia od umowy:
W przypadku odstąpienia od niniejszej umowy zwracamy Państwu wszystkie otrzymane od Państwa płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Państwa sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez nas), niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później
niż 14 dni od dnia, w którym zostaliśmy poinformowani o Państwa decyzji o wykonaniu prawa odstąpienia od niniejszej umowy. Zwrotu płatności dokonamy przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały przez Państwa użyte w pierwotnej transakcji, chyba że wyraźnie zgodziliście się Państwo na inne rozwiązanie; w każdym przypadku nie poniosą
Państwo żadnych opłat w związku z tym zwrotem.
Zwracany towar powinien być odesłany na adres sklepu bez znaków użytkowania i w możliwie jak najbardziej zbliżonym stanie kompletacji, w jakim został zakupiony, wraz z załączonym i wypełnionym formularzem zwrotu towaru. Aspo-Korner nie przyjmuje przesyłek pobraniowych.
5. REKLAMACJE I GWARANCJE
5.1. Sprzedający oświadcza, że produkty sprzedawane za pośrednictwem sklepu internetowego www.aspokorner.pl są fabrycznie nowe, w większości objęte gwarancją producenta oraz posiadają wszelkie wymagane przez polskie prawo atesty. Ponadto Aspo-Korner ma obowiązek dostarczać do swoich Klientów tylko produkty bez wad. Dostarczane są z odpowiednimi kartami gwarancyjnymi, a w niektórych przypadkach podstawą gwarancyjną jest jedynie dowód zakupu (faktura lub paragon).
5.2. Aspo-Korner nie jest producentem towarów i nie ponosi odpowiedzialności z tytułu gwarancji sprzedanego towaru. Jeśli dokument gwarancyjny przewiduje taką możliwość, to Klient może zgłaszać swoje roszczenia w ramach gwarancji w autoryzowanym serwisie, którego adres znajduje się w karcie gwarancyjnej.
5.3. Aspo-Korner jako sprzedawca odpowiada wobec Klienta w rozumieniu art. 556 i 556[1]-556[2] Kodeksu Cywilnego, za niezgodność z Umową sprzedaży Towaru zakupionego przez tego konsumenta, w zakresie określonym Ustawą o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej.
5.4. Reklamacje, wynikające z naruszenia praw Klienta gwarantowanych prawnie, lub na podstawie niniejszego Regulaminu, należy kierować na adres biuro@aspokorner.pl.
Aby usprawnić proces reklamacyjny Aspo-Korner prosi, aby w wiadomości reklamacyjnej znalazły się następujące informacje:
- okoliczności i informacje dotyczące przedmiotu reklamacji, w szczególności zaś daty i rodzaju wystąpienia niezgodności i/lub wady,
- określenie sposobu doprowadzenia produktu do zgodności z umową sprzedaży jaki życzyłby sobie Klient. Zostanie on rozpatrzony przez Aspo-Korner,
- dane kontaktowe składającego reklamacje.
5.5. Aspo-Korner zobowiązuje się do rozpatrzenia każdej reklamacji w terminie do 14 dni, a gdyby to nie było możliwe, do poinformowania w tym okresie Klienta, kiedy reklamacja zostanie rozpatrzona.
6. POSTANOWIENIA KOŃCOWE:
6.1. Nie przyjmujemy żadnych przesyłek odsyłanych do nas za pobraniem.
6.2. Sprzedający stosuje się do kodeksu dobrych praktyk, o którym mowa w art 2 pkt. 5 Ustawy o przeciwdziałaniu nieuczciwym praktykom rynkowym z dnia 23 sierpnia 2007 roku (Dz.U. 2007 nr 171 poz. 1206).
6.3. Rozstrzyganie ewentualnych sporów powstałych pomiędzy Aspo-Korner a Klientem, zostaje poddane sądom właściwym zgodnie z postanowieniami właściwych przepisów Kodeksu postępowania cywilnego. Ponadto Klient ma możliwość zwrócenia się między innymi do wojewódzkiego inspektora Inspekcji Handlowej z wnioskiem o wszczęcie postępowania mediacyjnego mającego doprowadzić do polubownego rozwiązania sporu pomiędzy Klientem i Sprzedawcą.
6.4. Aspo-Korner nie pobiera żadnych opłat za komunikację z nim z wykorzystaniem środków porozumiewania na odległość, a Klient poniesie jej koszty w wysokości wynikającej z umowy jaką zawarł z osobą trzecią świadczącą na jego rzecz określoną usługę umożliwiającą porozumiewanie na odległość.
6.5. Aspo-Korner zastrzega sobie prawo do dokonywania zmian Regulaminu w każdym czasie. Klient dokonując zakupów w sklepie, każdorazowo zobowiązany jest do zapoznania się z aktualną wersją Regulaminu i jej akceptacji. Zmiany Regulaminu nie mogą naruszać praw nabytych Klientów korzystających ze Sklepu.